Néhány szóban magamról
1967. május 6-án születtem Nagyk?rösön. A repüléssel 15 éves koromban kerültem kapcsolatba. El?ször a vitorlázó- majd a motoros gépek irányítását sajátítottam el. A kapcsolatból "szerelem" lett, így nem volt kétséges, hogy a Kilián György Repül?tiszti F?iskolán tanulok tovább.
1990-ben fejeztem be a f?iskolát Kassán, a Repül?tiszti F?iskolán. Friss diplomával a kezemben úgy érkeztem haza, hogy: Repül?t nekem, hisz újat mutatni úgysem tudnak! Tudtak. Itthon újra véget nem ér? tanulásba kellett kezdenem. Szolnokra kerültem. Itt általános katonai ismereteket sajátítottam el és egy éven keresztül angolt tanultam.
1991-t?l a Kecskeméti Repül?téren az els? hajószázadnál kaptam beosztást MiG-21 típusú repül?gépen. El?ször a "Puma", majd a "Dongó" századnál. Utána pedig Angliában több hónapos kiképzésen vettem részt.
1993-ban Oroszországban átképzésen vettem részt a MiG-29B és MiG-29UB típusokra.
1994-ben British Council középfokú angol nyelvvizsga.
1995-ben ismét egy több hónapos képzésen vettem részt századosként, ahol ezúttal vezetéselméletet tanultam az Egyesült Államok MAXWELL repül?bázison, valamint Squadron Officer School századparancsnoki képzésen vettem részt.
1996-ban angol nyelvb?l fels?fokú nyelvvizsgát teszek, majd kineveznek a Magyar Légier? bemutató pilótájának. A folyamatos tanulás mellett 3 fels?fokú nyelvvizsgát szereztem (cseh, szlovák, angol) és haladó szinten beszélek még kett? másik nyelven is.
1997-ben PPL és CPL kereskedelmi pilóta jogosítványt szerzek.
1998-ban az angliai Fairfordban megrendezett Royal International Air Tattoo repül? show-n megkapom az "Abszolút kategória" gy?ztesének járó díjat, az "As the Crow Flies Trophy"-t.
1999. Ismét Fairford. A Royal International Air Tattoo "Abszolút kategória" gy?ztesének díja mellé, az egy és kétüléses vadászrepül?gép kategóriában a legjobb bemutatóért járó díjat is nekem ítélték.
2000. MH 59. Szentgyörgyi Dezs? Repül?bázis Hadm?veleti és Kiképzési F?nökség kiképzési részlege kiképz? tisztjévé neveznek ki. Májustól a www.jetfly.hu cím?, katonai repüléssel foglalkozó internetes magazin f?szerkeszt?i teend?it látom el.
2001. Cottesmore, Royal International Air Tattoo (RIAT 2001)
A több napos nemzetközi repül?nap záró hangár partiján el?ször a Lockheed-Martin cég által felajánlott "Cannestra Trophy" díjat, majd az "Abszolút kategória" gy?ztesének járó "As the Crow Flies Tropy"-t vehettem át."
Repült típusok: L-29 "Delfin"; L-29R "Delfin"; L-39C "Albatros"; L-39 ZA "Albatros"; L-39V "Albatros"; MiG-21 F13; MiG-21 MF; MiG-21 UM; MiG-29 B; MiG-29 UB; Jak-52; Jak-18T; Zlin-142; Cessna 152; Cessna 172
Rengeteg levelet kapok, f?leg tizenéves fiúktól, akik az én példámon keresztül keresnek kapaszkodókat a szárnyaláshoz. Sokszor nem tudom megválaszolni a kérdéseket, mert ahogy nem lehet megfejteni a Bölcsek Kövének titkát, ugyanúgy nehéz jelképes kulcsot adni egy érettségi el?tt álló diáknak, amivel beléphet a repülés világába.
Ezt az utat mindenkinek saját er?b?l kell végigjárnia!
Elérhetőségeink
Telefon: +3620 777-9000
Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.